2013. szeptember 9., hétfő

Na ki kap csomagot már az 5. napon????


Folyamatosan elalszom. ma is. Még nem jöttem  rá miért, de legalább eddig nagy bajba nem kerültem emiatt, csak a reggeli 1 órás készülődés szűkül le 15 percre.
Ma is voltam kiadó szobát nézni, azt a hol tavaly ' a ' magyar srác lakott:)
Kicsit messze van tőlem, ezért megkértem Rezát (indonéz, utcán szerzett barát), hogy vigyen el, ha lehet, mert nehezen bandukolnék el oda, még ha jár is a tömegközlekedés (ennek kifejtése később).  Rendes volt, rögtön felajánlotta elvisz, nincs gond. Én is rendes voltam, átküldtem a néni  és a kost (szoba) nevét, telszámát és címét, google map-en jelölve, hogy miként jutunk oda el az egyetemtől. 10-kor találkoztunk, útnak indultunk. kb 500m után megálltunk, hogy felhívja a nénit, hogy megyünk. Szuper! kedves gyerek ez! viszont számára most esett le, hogy ez a cím messze van... áá akkor bukósisak kell, nekem is... ejej, gondolom ez nem volt tudható a googlemap alapján. Sebaj. kertek alatt próbálunk a családjához eljutni és onnan másik sisakot szerezni. Okés! én ráérek. ment a sikátoros motorozás, ami nappal teljesen veszélytelen, leszámítva, hogy fogalmad sincs hol vagy, mert csupa egyszintes, 1,5 szobás lakok vannak építve a szögmérő minden dőlészögében, követve a tájat, alapkövezetet, jókedvet, jogot, borút, derűt és bármit. Cirka 20 perc alatt asszem elérhettünk  az 1. célpontra, ahol kedves muszlim család fogadott, beszéltek is hozzám lelkesen én meg mindenre montam, hogy igen, köszönöm, ez már úgy is nagyon megy. :) a házinéni btw lekenyerezett, előrecsomagolt teát hozott szívószállal és dobozos sütivel!!! tekinve, hogy még nem telt le az egy hónap gyomorszoktatás, nem ittam volna másképp és elég ciki lett volna visszautasítani valami házi cuccot. Nem kellett, ez a lényeg. Siksak megavan, mehetünk, most már akár a rendőrök előtt is!
Újabb cikázás egy másik hasonló negyedben, de én remekül elvoltam hátul, csak néha kellett leszállnom a robogóról, ahol már szegényke nem bírta az emelkedőt, de már itt is vagyunk! Házinéni itt is leültet, valamit beszél hozzám, a mellettem ülő válaszol én maradok a pislogásnál, az biztonságosnak tűnik. Persze talán épp a vesémről tárgyaltak, de reménykedetem, hogy mégsem és itt jegyezném meg, hogy a sok-sok szakmai- és modern terminustól eltekintve a konyhanyelvből egy kanyit sem lehet érteni, vagy következtetni!
Aztán tárlatvezetés: vegyes népek lakják (értsd: fiú-lány!), néni korrekt, van wifi, közepes árú, még gondolkodom, mert nagyon csábít az ottani szabadság. kell rá az alvás.
Ellenben volt még ok, ami miatt oda akartam jutni: tudtam, hogy az előző lakó hagyott ott ezt-azt, ami jó lehet még nekem. Időbe telt, mire az Rezával   megértettem, hogy ez az utazás legfőbb célja és időbe telt, mire ezt  ő a nénivel letárgyalta, de bejött, pult alól, hátsó kamrából mégiscsak előkerült a doboz az én nevemmel!!! juhééé! elutaztam egy másik kontinensre, egy kváizi random városba és valami nekem van címezve. Azért ez megemelte a pulzusom! Kezdem is bontogatni, hogy átpakoljam a hátizsákba, de láttam, hogy úgysem férne bele, így kérdeztem a sofőrt, tudjuk-e ezt így szállítani? tudjuk! remek! akkor ragacs vissza, sisak vissza és robogtunk is hazafelé a déli melegben.

2 megjegyzés: