2013. szeptember 15., vasárnap

Mindenki beteg


A napokban le akartam írni pár új élményt, de beteg vagyok, így  gondoltam mégiscsak erről tudok a legőszintébben meséni. (na nem ám a részleteket):)

Mára kiderült, hogy mindenki beteg. Vagyis a perui srácról nem tudunk semmit, ő elment szülinapot ünnepelni Yogyjakartába, mindenki más itt Semarangban lázas hasmenésben szenved. Én napokig küzdöttem 'közepesen' betegen az összes házi módszerrel próbálkozva és úgy tűnt a CocaCola menti meg a hasam, de aztán tegnap a hegyi kempingben megadta magát a szervezetem és belázasodott.
De a legjobb sztori szerintem, hogy a spanyol-görög különítmény tegnap JAMU fesztiválon voltak (ez itt a helyi népigyógyászat neve) és feltehetően ott szedtek össze valamit a rengeteg 'gyógy'növény között.... mindkettejük ki lett ütve estére. Így annyira mégsem bánom, hogy én ma nem jutottam el. :)

Maradnak hát a filmek, az alvás és a remény, hogy nem így kell eltöltenem az itteni félévemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése